انگار تو می باری

تا آخر خوندمش ... و آرامش ...

.

.

.

           ... انگار تو می باری ...

.

.

.

کنار پنجره که می ایستم

انگار تنها " یاد " تو می بارد ...

حتی با یاد تو که می ایستم ،

انگار تنها " هوا " ی تو می بارد ...

با هوای تو هم ایستادم ...   اما ، ...

تمام لحظات " شعر " های تو می بارند ...

با تمام شعر های تو که می ایستم ،

ناگهان بارش شدید " دلتنگی " هایت شروع میشود .... !

   با حجم تمام دلتنگی ها هنوز هم ایستاده ام ... !

هیچ کس به اندازه من به پای " انتظار تو " ، نایستاد و ...

اینبار انگار " عشق " می بارد ...

همه مردم این شـــهر ، " همه " زیر باران عشق تو خیس شدند ... ،

                       همه ....

                                  جز " من " .... !

.

.

.

 به قلم : ... aramesh ...



نظرات شما عزیزان:

A.H.M
ساعت16:02---23 تير 1392
قشنگ بود
پاسخ: زمان برده ... :)


sara & mobina
ساعت19:06---21 تير 1392
با حااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااال بووووووووووووود.بااااااااااااا

نيما
ساعت8:04---10 تير 1392
سلام
صبح شما پر فروغ

شايد حق با شما باشه. به هر حال از اين روزنامه نگاران محترم هر چي بگي بر مياد


دلم تنگ است
مثل لباس سال‌های دبستانم
مثل سال‌های مأموریت‌های طولانیِ پدر
که نمی‌فهمیدم
وقتی می‌گویند کسی دورَست
...
یعنی چقدر دورَست

"ليلا كردبچه"


...آزاد...
ساعت19:50---5 تير 1392
با حجم تمام دلتنگی هایم هنوز هم ایستاده ام.....!




____آرامش تو دوس دارم____

آپم خوشحال میشم بسری!!!


...
ساعت0:58---5 تير 1392
سلام.این پیامو یکی از بچه ها بهم داد:هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :

بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین

این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه !پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه.


saeed
ساعت13:03---3 تير 1392
من رفتم کنارپنجره ایستادم سی نبارید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

شهرزاد
ساعت12:41---3 تير 1392
این دل اگر کم است بگو سر بیاورم





یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم





خیلی خلاصه عرض کنم " دوست دارمت "





دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم!!





ولادت آخرین شاخه گل باغچه ی امامت و ولایت



بر شما دوست عزیز مبارک!!!!



زهرا
ساعت9:52---3 تير 1392
سلام عزیز ، ادرس وبمو تغییر دادم لطفا در صورتی که لینکم کردی با این عنوان و ادرس منو بلینک :
دنیای من^_^
http://zahra92.loxblog.com/


رضا هاشمی
ساعت17:54---31 خرداد 1392


تا آخر خوندمش ... و آرامش ...

.

.

.

... انگار تو می باری ...

.

.

.

کنار پنجره که می ایستم

انگار تنها " یاد " تو می بارد ...


مرسییییییییییییییییییییییییی یی


شرين
ساعت11:47---31 خرداد 1392
سلام.آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه

ساعت23:12---30 خرداد 1392
سلام.


حاتون خوبه؟


خیلی وبلاگتون جالبه.


مخصوصا شعرهاش.


من خیلی لذت بردم از وبلاگتون.


البته من هم یه ویلاگ دارم که با دوستم ساختیم.فکر نمیکنم به زیبایی وبلاگ شما باشه.


ولی خوشحال میشم اگه بیاین و یه سر بهمون بزنین و نظرتون رو راجع به وبلاگمون بگین.


اگر هم دوست داشته باشین میتونیم تبادل لینک هم کنیم.


من منتظرتون هستم.حتما بیاین .باشه؟


http://funnyland77ia.blogfa.com
حتما دوست عزیز باعث افتخاره آرامشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان